3.1. Жалба (оплакване)– писмено искане, подадено от ползвател или потребителска организация към застрахователния брокер, в която Ползвателят посочва, че правата или законните му интереси, свързани със застрахователните услуги, предоставени от Брокера или сключените договори, са били нарушени, и отправя искане за изпълнение на неговите изисквания.
3.2. Разглеждане на жалби (оплаквания) – дейността на служителите на Брокера, включително приемане и регистриране на жалби (оплаквания), разглеждане и определяне на проблема, подготвяне на отговор и предоставянето му на Ползвателя на услугите.
3.3. Регистър на жалби (оплаквания) – дневник, в който са регистрирани всички жалби (оплаквания) на Ползвателя, получени директно от Ползвателя, на адреса на Брокера, по пощата, по електронна поща или чрез други електронни средства.
3.4. Отговор – писмен отговор на въпросите и/или исканията на Ползвателя, предоставени в указани в Кодекса за застраховането срок.
4.1. в офиса на “Грийн Брокеридж“ ООД, гр.София ул. „Кюстендил“ № 61, като попълни жалбата (оплакването) и я предаде на служител;
4.2. чрез изпращане на писмо по пощата на адрес: гр.София ул.“Кюстендил“ № 61;
4.3. чрез изпращане на email на брокера: office@greenbroker.bg
4.4. чрез попълване на формуляр за заявка в онлайн системата за обслужване на Брокера: www.greenbroker.bg;
6.1. името и фамилията на физическото лице или името на фирмата;
6.2. адреса, посочен в жалбата (оплакването);
6.3. датата и начина на получаване на жалбата (оплакването), името на служителя, който е приел жалбата;
6.4. резюме на жалбата (оплакването);
6.5. датата на отговор;
6.6. финалният резултат (решение) от разглеждането на жалбата (оплакването).
6.7. анонимни сигнали и жалби не се завеждат и разглеждат!